Nad terenem wroga został zestrzelony sojuszniczy samolot szpiegowski. Pech chciał ze pilot przeżył i jest specialistą od szyfrowania.
Obsada:
Komandosi - Mała grupa ratunkowa.
Armia wroga - Dwukrotna przewaga liczebna. Uwaga jeśli w ekipie znajduje się snajper jest on najemnikiem i musi się wyróżnić od reszty np bluza dresowa.
Pilot - posiada jedynie pistolet z 2 magazynkami. Może dotrzeć do zasobnika, który odczepił mu się w czasie katapultowania. W zasobniku znajduje się: Karabin z amunicją, Radiostacja PMR - dzięki której będzie mógł się komunikować ze swoimi.
Komandosi wygrywają gdy Pilot dotrze do punktu ewakuacji z przynajmniej 1 osobą z drużyny Komandosów tz jeśli reszta ekipy zginie.
Punkt ewakuacji jest wybierany losowo i pilot nie zna jego lokalizacji.
Armia wroga ma za zadanie pojmać Pilota . Mogą tego dokonać na 3 sposoby:
- wybicie Komandosów i zmuszenie do poddania się Pilota
- Pilotowi skończy się amunicja
- Pilot zostanie trafiony 2 razy w nogi lub ręce UWAGA! trafienie w głowe lub korpus = przegrana.
Zasady trafień i reaspownów:
Zarówno Komandosi jak i Armia wroga mają nieograniczone reaspowny odbywające się w określonych punktach co 10 min. zegarowych. Ale każde trafienie ich zabija
Pilot nie ma reaspownów - ma za to określone punkty trafień. Korpus i głowa - każdy strzał zabija. Nogi i ręce - pierwszy strzał uniemożliwa używanie danej kończyny. drógi strzał w tą samą kończynę powoduje utratę przytomności pilota.
Wszelkie poprawki mile widziane.
Offline
Skoro mowa o poprawkach to może tutaj dodajmy medyków którzy będą mieli rekwizyty np:defibrylator (który przywróci do życia w przypadku śmierci mogą to być 2 słuchawki ze stacjonarnego telefonu które posiadam ,jakieś opatrunki które będą ratować jednokrotne trafienie a jeśli chodzi o pilota podwójne trafienie mogło by jeszcze dodatkowo po 10 minutach od nieudzielenia pomocy prowadzić do wykrwawienia= Śmierć pilota
Co ty na to?
Offline